woensdag 5 augustus 2009

Naomi Campbell slaat fotograaf in ziekenhuis


Naomi Campbell heeft zich weer eens laten gaan. Nadat ze eerder al een proces aan haar been had voor het slaan van haar poetsvrouw en ook op de Londense luchthaven Heathrow erop los sloeg na een ruzie over haar verloren bagage, had deze keer een Italiaanse fotograaf prijs. Gaetano Di Giovanni beweert dat Naomi hem heeft geslaan, met haar handen én haar handtas, en hem heeft geprobeerd te krabben met haar nagels. De man belandde zelfs in het ziekenhuis. Het management van Naomi Campbell ontkent de feiten, die gebeurden op het Siciliaanse eiland Lipari, waar het supermodel op vakantie is.

"Ze kwam schreeuwend op me af", vertelt de fotograaf aan La Repubblica. "Ik heb haar nog proberen te ontwijken, maar haar nagels kwamen toch in mijn oog. Heel even dacht ik dat ik blind was en ik hoorde hoe haar bodyguards en vriend haar probeerden weg te slepen." Volgens Gaetano is hij na het incident in het ziekenhuis behandeld voor schrammen en blauwe plekken. Een woordvoerder van Naomi doet het incident af als "absoluut onwaar".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten