vrijdag 7 augustus 2009

Brad en Angelina doen het in de grot achter de waterval


Brad Pitt en Angelina Jolie slagen er ondanks hun zes kwelende kinderen toch in hun seksleven op peil te houden. Daar moeten ze wel wat inventief voor zijn, maar er is een bijzonder plekje waar het gouden koppel ongestoord van bil kan gaan.

Zalige plek voor seks
Brad in een interview voor het magazine Parade: "Ons zwembad heeft een waterval, en daarachter is een stenen grot. Het is een zalige plek voor seks".

Homohuwelijk
In het interview maakt Brad zich druk over mensen die menen hem de les te moeten spellen. "We krijgen heel wat haatmail. Voornamelijk omdat we niet getrouwd zijn. Religieuze groeperingen maken er een sport van ons te beschimpen. Wel, ik zal trouwen met mijn soulmate als iedereen het recht heeft om te trouwen. Iedereen moet dezelfde rechten hebben. Tegenstanders voeren aan dat homohuwelijken gezinnen doen uiteenvallen en de kinderen schade berokkenen. Ik heb het voorrecht gehad te zien hoe mijn homovrienden hun kinderen opvoeden in een liefdevolle omgeving".

"Ik hou niet van mensen die anderen zeggen hoe ze moeten leven. Onlangs hoorde ik een predikant op televisie zeggen dat Angelina en ik een slecht voorbeeld zijn omdat we niet getrouwd zijn. Welk recht heeft die verdorie om iemand te zeggen hoe hij zijn leven moet leiden als die persoon niemand kwaad doet? Hoe vaak ervaart een mens in zijn leven ware liefde? Twee of drie keer, als je geluk hebt".

Suf geblowd
Pitt onthulde ook dat hij uit Hollywood moest verhuizen toen zijn wietgebruik uit de hand begon te lopen. "Ik rookte vroeger graag wiet, en ik werd daar heel geïsoleerd door. Kort daarna sloeg de verveling toe. Ik veranderde in een doughnut, echt waar. Toen besloot ik voorgoed van het spul af te blijven".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten