zondag 1 november 2009

Met minnares betrapte man hangt naakt aan buitenmuur


De 25-jarige Sun Meng zal wel een tweede keer nadenken als hij nog eens vreemdgaat. De Chinees was in de stad Chengdu in de slaapkamer van zijn minnares aan het rampetampen, toen de echtgenoot van die vriendin onverwachts thuiskwam. De man moest zich ijlings verbergen en koos voor het raam. Op de buitenmuur van het appartementsgebouw ging hij poedelnaakt op een airco-toestel staan. Of dat al niet vernederend genoeg was, werden er ook nog foto's van hem in zijn benarde positie gemaakt en via het internet verspreidt.

Sindsdien wordt Sun Meng met de nek aangekeken door veel bewoners. ''Ik weet dat wat ik deed, fout was. Ik had echt schrik dat de man van mijn vriendin me zou vermoorden. Ook mijn familie schaamt zich voor dit genant incident. Er werd zelfs gelachen met mijn mannelijkheid, maar mensen beseffen niet hoe koud het buiten was zo in je blootje'', klaagt de man. Buurtbewoners spotten ook uitgebreid met de reeks beschamende foto's die de buurman van de betrapte vreemdganger maakte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten