donderdag 5 november 2009

Bakkersmeisje ontslagen wegens te sexy


De 19-jarige Georgina Wilbourne wijt het aan de goedgevormde pistolets in haar beha dat ze ontslagen werd uit de bakkerij waar ze naar eigen zeggen nochtans met hart en ziel werkte. Georgina kreeg maandag te horen dat ze aan het eind van de week ontslagen zou worden omdat ze te traag werkte, maar dat is volgens haar een drogreden.

Drukker dan ooit
"Ik heb nooit een opleiding gekregen, maar ik werkte van acht tot vijf zonder pauze. De verkoop ging er op vooruit. Het meisje met wie ik samenwerkte zei dat er belachelijk veel mannen langskwamen, alleen maar om me te zien. Het is hier nog nooit zo druk geweest. Een vrouw zei me 'Oh, jij moet het knappe meisje zijn over wie mijn man het voortdurend heeft'. Iedereen lachte, maar mijn collega werd heel boos. De districtsmanager, een vrouw, kon nog minder lachen met de complimentjes die ik kreeg. 'Het gaat er niet om hoe knap je bent, je bent te traag', zei ze. Bullshit".

Georgina won de sympathie van The Sun, die haar liet poseren zoals Kelly Brook in de show 'Calendar Girls'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten