zondag 1 november 2009

Chirurg maakt zijn ideale echtgenote met acht operaties


De plastische chirurg Reza Vossough (48) heeft zich letterlijk een ideale vrouw geboetseerd. Hij trouwde met de 33-jarige Cany, maar was niet tevreden over haar lichaam. Omdat hij toch potentieel zag, ging hij aan het werk. Vijf jaar en acht operaties later in de Berlijnse kliniek van haar man ziet Cany er heel anders uit. Vooral de 1,6 kg extra borsten maakten een wereld van verschil voor Vossough: van een A-cup naar een F-cup. Van dienster werd zijn bruid een model.

20.000 euro
De plastische chirurg bewerkte de borsten, dijen, ogen en het aangezicht van zijn eigen bruid. De acht operaties kostten hem vijf jaar en liefst 18.000 pond (zo'n 20.000 euro). Naast de gigantische borstvergrotong van A-cup naar F-cup, sppot hij ook haar lippen op, verhoogde haar oogleden en maakte haar voorhoofd kleiner. Verder onderging de gewezen dienster ook ingrepen aan haar achterwerk, buik en dijen. Ze kreeg ook ontelbare inspuitingen met Botox. Cany is in de wolken over haar nieuwe aanblik. "Als je echtgenoot een plastische chirurg is, dan is de scalpel jouw vriend," zegt het model aan The Sun.

Bijna God
Reza Vossough is fier op zijn vaardigheden. "Ik voel me bijna God. Ik beheers immers de kunst om de natuur te veranderen. "Toen ik Cany voor het eerst ontmoette, had ze heel wat fysieke gebreken, maar ik zag dat er mogelijkheden waren. Op de operatietafel ligt er een doek over haar gezicht. De operatie is dus anoniem, zoals bij alle andere patiënten. Ik vond het heel interessant om aan haar lichaam te werken. Het is beter dan wat de natuur zou kunnen presteren. Misschien volgt er later nog een facelift, maar voorlopig volstaat dit."

Andere neus
"Zelf ben ik zeker ook niet perfect. Ik erfde een grote neus van mijn vader, zodat mijn collega me een nieuwe fabriceerde. En, ja hoor, ik zit ook aan de Botox."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten