vrijdag 31 juli 2009

"Zac Efron kussen was walgelijk"


"Zac Efron kussen, was walgelijk." Allicht denkt úw tienerdochter er anders over, maar Ashley Tisdale moest er in ieder geval niets van weten.

De zoen kwam er toen Efron zijn opwachting maakte in haar Disney-show 'The Suite Life of Zach and Cody'. "Toen ik hem leerde kennen, zag hij er twaalf jaar uit. Ik heb me dus nooit aangetrokken gevoeld tot hem. Hij is daarbovenop mijn beste vriend, het voelde net aan alsof ik mijn broer moest kussen. Verschrikkelijk dus! Gelukkig wist hij er toch nog iets leuks van te maken."

De 23-jarige Tisdale gaf recent nog toe dat ze geen horrorfilm meer durft te bekijken nu ze alleen woont. "Ik hou het op komedies. Zelf actrice zijnde zou ik toch beter moeten weten, maar het probleem is dat ik een veel te levendige verbeelding heb."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten