dinsdag 21 juli 2009

Kannibaal wil van liefde proeven en zoekt vrouw


Een kannibaal in Indonesië is het alleen zijn beu en gaat zijn leven beteren. Hij belooft dat hij niemand meer gaat opeten want hij zoekt de liefde van zijn leven. Sumanto zat in de gevangenis omdat hij het lijk van een vrouw opgepeuzeld heeft. Het was volgens de man, "een goedkope en lekkere maaltijd".

"Heb nog niet van de liefde geproefd"
"Ze was echt lekker", vertelt hij vanuit zijn kamer in een rehabilitatiecentrum voor moslims in Java. "Ik ben echt verlekkerd op vlees. Alle soorten vlees, zolang het maar gekookt is. Maar ik beloof het, ik ga geen mensen meer opeten." Na een lange celstraf gaat de voormalige landbouwer nu ook op zoek naar de liefde van zijn leven. "Maar ik weet nog niet wat liefde is. Ik heb het nog nooit ervaren, ik heb nog nooit van de liefde geproefd." Sumanto heeft ook een perfect vervangmiddel gevonden voor mensenvlees. Hij eet nu ganse dagen spinazie om zijn drang naar een lekker stukje arm of been te onderdrukken.

Niet meer welkom in dorp
Hij wil ook zo snel mogelijk weer aanknopen met het echte dorpsleven. "Ik wil dat de mensen met opnieuw aanvaarden. Nu spreken ze alleen maar kwaad over mij en dat stemt me triest." Wat hij ook zegt of doet en hoe goed zijn voornemens ook zijn, in zijn oude dorp is hij persona non grata. De bewoners vrezen dat ze zijn volgende maaltijd worden. "Sumanto? Hij is een kannibaal en een slechte man. Een dief ook, hij stal onze kippen", zegt een voormalige buurvrouw van de menseneter. "Als hij terugkomt dan breekt hier de hel uit. Niemand wil zijn volgende stukje vlees worden in een lekker sausje." De man heeft echt alles over voor de liefde van zijn leven. "Ik wil zelfs stoppen met vlees eten. Als ze het wil dan drink ik alleen nog water en eet ik alleen nog groenten!", belooft Sumanto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten