vrijdag 31 juli 2009

Paay: seks is mijn medicijn


Patricia Paay is met dochter Christina naar Cannes getrokken en haalt de schade even in. "Seks was voor mij altijd al de beste remedie".

"Ik wil plezier maken en lol hebben", zegt ze tegen Story dat het heeft over "La Paay's wilde nachten". "Ik ben altijd lief geweest, maar wat ben ik ermee opgeschoten", vertelt de 60-jarige die onlangs door Adam Curry werd verlaten.

Patricia is weer "voorzichtig" begonnen met daten. "Seks kan nu zonder dat ik er een schuldgevoel over moet hebben. Dat gaat niet als je getrouwd bent".

"Ik wil het plezier in mijn leven terughebben. En echt seks helpt daarbij. Het is een goede therapie."

De scheiding is overigens nog niet geregeld, want: "Adam zal eerst zijn bedrijf moeten verkopen"...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten