woensdag 29 juli 2009

Paris waarschuwt: "Meisjes, maak geen sekstapes"


Paris Hilton wil jonge meisjes ontraden "vernederende sekstapes" te maken, zoals zij zelf lekker wél deed. Toen in 2003 beelden lekten van haar en haar ex-vriendje Rick Salomon rampetampend, was ze naar verluidt in alle staten. Nu wil ze dat jonge meisjes twee keer nadenken voordat ze instemmen met het verzoek van hun vriendjes om zich te laten filmen terwijl ze seks hebben.

Vernederd en beschaamd
"Ik wil niet dat meisjes in de situatie belanden waar ik in verzeild ben geraakt. Laat je nooit ompraten iets te doen waar je geen zin in hebt. Ik voelde me vernederd, was beschaamd en in shock. Het was niet mijn schuld, iemand heeft me dat aangedaan. Ik heb intussen geleerd een sterke vrouw te zijn. Maar het was bijzonder pijnlijk. Als je iemand vertrouwt, als je houdt van iemand, en dan doen ze zoiets met je. Het stoort me nog elke dag".

Maar toch kassa, kassa
Toch even opmerken dat Paris ook elke dag een percentage opstrijkt van de opbrengst van de sekstape, die op dvd werd uitgebracht onder de titel 'One Night In Paris'.

Vooroordelen
De 28-jarige hotelerfgename had het over haar sekstape in een documentaire over zichzelf. Paris wil het MTV-programma 'Paris, Not France' aanwenden om enkele misverstanden over haar levensstijl de wereld uit te helpen.

Niets voor niets
"Heel wat mensen denken dat ik een fuifbeest ben en beseffen niet dat ik ook een zakenvrouw ben. Al tien jaar. Wie me nog nooit ontmoet heeft, denkt wellicht dat ik een verwend nest ben die nooit heeft moeten werken. Wel, ik heb heel hard gewerkt voor wat ik heb bereikt. Ik heb niets voor niets gekregen".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten