maandag 20 juli 2009

Jordan wil Ronaldo versieren... of Lampard


Glamourmodel Katie Price, beter bekend als Jordan, is klaar voor een nieuwe man in haar leven. Ze is er evenwel nog niet helemaal uit wie ze in haar web gaat strikken. Gevraagd welke bekende mannen ze aantrekkelijk vindt, dacht ze eerst aan muziekbons Simon Cowell. Maar Jordan wil ook best de lakens delen met de Engelse voetbalheld Frank Lampard, met wie ze naar eigen zeggen in het verleden al eens aan de rol is geweest. Maar ook Cristiano Ronaldo zou ze niet voor de deur laten staan.

"Er zijn wel een paar voetballers die ik binnen zou doen. Ronaldo... Maar ik zou wellicht toch Frank Lampard nemen, en afmaken wat ik met hem begonnen ben".

De moeder van drie, die beweerde dat ze totaal van de kaart was toen Peter Andre in mei een einde maakte aan hun huwelijk, is inmiddels "gelukkiger dan ooit" en wijt de breuk aan de ziekelijke jaloezie van de Australische zanger. "Ik ging alleen op reis en voelde me prima. Maar toen hij belde kreeg ik zoveel stress dat ik er duizelig van werd. Mijn vrienden vroegen zich af hoe ik het met Peter uithield, zij zagen immers hoe hij tegen me tekeer kon gaan".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten