vrijdag 31 juli 2009

Amy Winehouse geeft privé-optreden in ruil voor barbecue


Amy Winehouse heeft zich bereid verklaard haar buurman in Londen een privé-concert te geven in ruil voor zijn diensten als barbecueman. Amy had vrienden uitgenodigd voor een barbecue, maar heeft weinig of geen ervaring aan het tuinvuur. Uit schrik dat ze zichzelf en/of de lamskoteletjes zou verschroeien, riep ze de hulp in van haar buurman. Die stemde in, op voorwaarde dat Amy eens een privé-concertje geeft voor hem en zijn vrienden.

Vader veinst hartaanval
Intussen raakte ook bekend dat Amy's vader, Mitch, een hartaanval veinsde in een poging zijn dochter zo te schokken dat ze zich zou laten opnemen in een ontwenningskliniek.

Mitch: "Ik wist niet meer wat ik moest doen om haar te overtuigen. Ik had alles al geprobeerd. Ik deed alsof ik ernstig ziek was en haalde er zelfs onze dokter bij om haar te zeggen dat ik op sterven na dood was. Ten einde raad begon ik te schreeuwen en zei ik dat ik een hartaanval kreeg, maar het werkte niet. Amy is niet dom, ze wilde mijn medisch dossier zien om haar te bewijzen dat ik echt ziek was".

Dat was in augustus vorig jaar. "Amy was claustrofobisch en agorafobisch. Ze was bang van iedereen. Mensen gooiden drugs over haar hek en naar haar raam".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten