woensdag 21 oktober 2009

Student verkracht meisje terwijl hij 'slaapwandelt'


In Londen wordt een 21-jarige student beschuldigd van een verkrachting. Nick Walker randde op 26 januari vorig jaar een vrouw aan tijdens een overnachting in een studentenflat in het noorden van Londen, maar dat zou gebeurd zijn terwijl Walker aan het slaapwandelen was, meldt de Daily Mail.

Slaap
Hij weet naar eigen zeggen niets meer van het incident, maar zegt dat hij al een paar keer iets gelijkaardigs heeft gedaan bij zijn vriendin. "Ik was niet dronken en als ik het al heb gedaan, dan was het in mijn slaap," houdt Walker vol. De jongen gelooft ook niet dat hij het meisje echt kon verkrachten zonder wakker te worden.

Seks
Het slachtoffer bracht na een avondje uit de nacht door op de vloer van een appartement in het gezelschap van Walker en nog een andere jongen. Toen ze wakker werd, merkte ze dat haar pyjamabroek en onderbroek omlaag waren getrokken, en dat Walker seks met haar had. "Toen ik bij bewustzijn kwam, voelde ik Nick in mij", verklaarde ze daarover. Het meisje zegt bovendien dat ze Walker op geen enkel moment signalen had gegeven dat ze iets in hem zag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten