dinsdag 6 oktober 2009

Dronken Zweed laat penis tatoeëren op been


Een dronken Zweed schrok zich een hoedje toen hij zijn roes uitgeslapen had en wakker werd. Plots zag hij een kanjer van een penis op zijn been staan, een kunstwerkje van een tatoeëerder die zich even mocht uitleven.

Bang van reactie moeder
"Het laatste wat ik me herinner is het verlaten van mijn appartement." Gelukkig zijn er nog zijn vrienden. Ze helpen Joel met de reconstructie van een memorabele avond. Na een paar rondjes drinken in een café in Umeå, trok het gezelschap naar een hamburgertent. Daar hing Joel een schitterend verhaal op over een tatoeage van een snor op de vinger van een vriend. Hij vertelde er meteen stoer bij dat hij ook wel eens dronken een tatoeage wilde. Een tatoeëerder zat even verderop en ving flarden op van de dronkenmanspraat van Joel. Hij stapte op Joel af en de heren sloten een deal. De tatoeëerer zou gratis aan de slag gaan op voorwaarde dat hij zijn zin kon doen. Joel stemde toe en de mannen verdwenen in een taxi. De rest van het verhaal laat zich raden. "Ik weet nu wie hij is. Ik ben niet boos op hem want hij heeft me tot niks verplicht." Joel was vooral bezorgd om de reactie van zijn moeder en zwemmen doet hij nu ook niet meer, schrijft de Zweedse krant Aftonbladet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten